افتخارآفرینی انجمن های علمی دانشگاه یزد در جشنواره بین المللی حرکت

به گزارش زنگ قلاب بافی، انجمن های علمی دانشگاه یزد در چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت پیروز به کسب دو مقام برتر شدند.

افتخارآفرینی انجمن های علمی دانشگاه یزد در جشنواره بین المللی حرکت

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، در چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت که خرداد ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه تهران برگزارشد، انجمن های علمی دانشگاه یزد پیروز شدند دو مقام برتر و دو مقام شایسته تقدیر را به خود اختصاص دهند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران و تنی چند از مسئولان ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار گردید، انجمن علمی روانشناسی دانشگاه یزد مقام اول را در بین رشته های علوم انسانی از آن خود کرد. بعلاوه نشریه انجمن علمی بیوتکنولوژی توانست مقام دوم را در بخش نشریات کسب کند. علاوه بر این انجمن علمی زمین شناسی دانشگاه یزد در بخش فعالیت خلاقانه و انجمن علمی بیوتکنولوژی در بین رشته های علوم پایه شایسته تقدیر شناخته شدند.

در این رویداد، شش نفر از نمایندگان انجمن های علمی دانشگاه یزد به نام های محمد ابراهیم پاینده، محمدصادق عارف، مهدیه انالویی، مینا السادات ساداتی، سارا رضایی و فرزانه توسلی حضور داشتند.

برگزیدگان انجمن های علمی دانشجویی در مرحله دانشگاهی جشنواره حرکت که در مهر ماه سال 1400 برگزار گردید، آثار خود را با توجه به مهلت معین شده در سایت جشنواره بین المللی حرکت بارگذاری نموده و در این مدت حدود 2100 اثر از دانشگاه های سراسر کشور و در بخش بین الملل، 60 کشور خارجی آثار خود را برای داوری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند. حدود 350 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه های سراسر کشور این آثار را ارزیابی و داوری کردند.

نمایشگاه و اختتامیه این جشنواره در مدت سه روز به میزبانی دانشگاه تهران به صورت حضوری برگزار گردید که در روز افتتاحیه، دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تالار امینی دانشگاه تهران سخنرانی و سپس از غرفه های دانشگاهی و غرفه دانشگاه یزد بازدید کرد.

عصر همان روز کارگاهی با حضور معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار گردید. در روز دوم کارگاه های انتقال تجربه، جهاد تبیین، شبکه فن بازار ملی و انجمن های علمی و نشست دبیران انجمن ها با دکتر عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزار گردید. وی در خاتمه از غرفه دانشگاه یزد بازدید کرد و در جریان عملکرد انجمن های علمی این دانشگاه نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1502

به "افتخارآفرینی انجمن های علمی دانشگاه یزد در جشنواره بین المللی حرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتخارآفرینی انجمن های علمی دانشگاه یزد در جشنواره بین المللی حرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید