زمان برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت اعلام شد

به گزارش زنگ قلاب بافی، در اولین جلسه شورای سیاست گذاری چهاردهمین جشنوارۀ بین المللی حرکت، زمان برگزاری این جشنواره اعلام شد.

زمان برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، اولین جلسه شورای سیاست گذاری چهاردهمین جشنوارۀ بین المللی حرکت؛ ویژۀ آثار و دستاورد های اتحادیه ها و انجمن های علمی دانشجویی در دورۀ تازه، روز چهارشنبه، 31 فروردین با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سایر اعضای شورا برگزار گردید.

در این جلسه که موضوع آن برگزاری نمایشگاه آثار و دستاورد های اتحادیه ها و انجمن های علمی به عنوان یکی از بخش های جشنواره بود؛ دبیرعلمی، دبیر بخش بین الملل و مسئول دبیرخانۀ مرکزی چهاردهمین جشنواره حرکت در گزارش های جداگانه، فرایند و مراحل اجرایی آن را تشریح و اعضای شورای سیاست گذاری با بیان نظرات و تجربیات خود از ادوار پیشین، راه چاره های پیشنهادی را برای هرچه باشکوه تر برگزارشدن این دوره از جشنواره بیان کردند.

چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت که همراه با نمایشگاهی از آثار و دستاورد های اتحادیه ها و انجمن های علمی از اول تا سوم خردادماه امسال در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. تا به امروز 1800 اثر از بخش های ملی و بین المللی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

معاونین فرهنگی و اجتماعی، پژوهشی، فناوری و نوآوری، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی و رئیس ادارۀ علمی و فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بعلاوه معاون فرهنگی دانشگاه تهران از اعضای این شورا هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1492

به "زمان برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت اعلام شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "زمان برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت اعلام شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید