برپایی میز های خدمت در قم با حضور نماینده تام الاختیار وزیر امور مالی و دارایی

به گزارش زنگ قلاب بافی، در آستانه سفر رئیس جمهور به قم میز های خدمت با هدف پیگیری مسائل قشر های مختلف مردم در حوزه مالی در اداره کل امور مالی و دارایی برپا شد.

برپایی میز های خدمت در قم با حضور نماینده تام الاختیار وزیر امور مالی و دارایی

به گزارش خبرنگاران از قم، در آستانه سفر رئیس جمهور به قم میز های خدمت با هدف پیگیری مسائل قشر های مختلف مردم در حوزه مالی در اداره کل امور مالی و دارایی برپا شد.

به نقل از نماینده تام الاختیار وزیر امور مالی و دارایی، کارشناسان در این میز های خدمت از امروز تا آدینه دهم دی ماه از ساعت 8 تا 18 جوابگوی مسائل مردم هستند.

شهروندان قمی با مراجعه به این میز های خدمت در اداره کل امور مالی و دارایی استان قم واقع در انتهای بلوار امین ابتدای بلوار غدیر مسائل خود را مطرح و ثبت نمایند و با دریافت کد های رهگیری می توانند نتایج درخواست خود را پیگیری نمایند.

شهروندان قمی بعلاوه می توانند با تماس با سامانه تلفنی 111 برای جوابگویی به مسائل و مسائل مردمی در همه حوزه های مرتبط با دستگاه های اجرایی استان قم کد رهگیری دریافت نمایند.

منظور نماینده تام الاختیار وزیر امور مالی و دارایی گفت:30 نفر از مسئولان و مدیران و کارشناسان استان قم در 7 تیم نماینده وزیر امور مالی و دارایی، اداره کل امور مالی و دارایی استان قم، اداره کل امور مالیاتی، بورس و سهام عدالت، اموال تملیکی، اداره کل گمرکات، شورای هماهنگی بیمه ها، کمیسیون شورای هماهنگی بانک ها و منطقه ویژه مالی سلفچگان برگزار است.

قرار است رئیس جمهور فردا پنجشنبه به همراه جمعی از وزرا به استان قم سفر کند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1380

به "برپایی میز های خدمت در قم با حضور نماینده تام الاختیار وزیر امور مالی و دارایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی میز های خدمت در قم با حضور نماینده تام الاختیار وزیر امور مالی و دارایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید