خرید آپارتمان در سمنان و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا

به گزارش زنگ قلاب بافی، اگر قصد خرید آپارتمان در سمنان و یا اجاره آپارتمان در سمنان را دارید، پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت ملک در سمنان از املاک دلتا دیدن کنید.

خرید آپارتمان در سمنان و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا

جهت دریافت خدمات آلاچیق قیمت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام دلتا، شهر سمنان، به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه اش و همچنین قرارگیری در یکی از شاهراه های اصلی کشور، منطقه ای مناسب برای سکونت و خرید ملک محسوب می گردد.

وجود مراکز آموزش عالی و دانشگاه های متعدد و همچنین معادن بسیار، این استان را به محلی مناسبی برای سکونت تبدیل نموده است. ویژگی های دیگر این شهر که آن را به چنین منطقه ای تبدیل نموده می شناسید؟

سمنان بر سر راه استان های خراسان رضوی، گلستان و مازندران و بر سر دو شاهراه اصلی کشورمان قرارگرفته که به همین خاطر، موقعیت جغرافیایی استراتژیکی دارد. این استان در جاده اصلی تهران به شهر مقدس مشهد و همچنین بر سر راه استان های شمالی کشورمان قرار گرفته است. سمنان از سمت شمال به استان های سرسبز گلستان و مازندران، از سمت مشرق به استان خراسان رضوی، از جنوب به استان های اصفهان و یزد و از سمت غرب به استان تهران می رسد.

سکونت در سمنان؛ اجاره یا خرید؟

علاقه مندان به خرید آپارتمان در سمنان یا اجاره آپارتمان در سمنان باید بدانند که شهر سمنان از نظر قیمت مسکن، نسبت به دیگر شهرهای مجاور خود، به مراتب قیمت های پایین تری دارد. قیمت اجاره در این شهر از ماهی یک میلیون تومان آغاز می گردد. همچنین رقم پیش قرارداد از ده میلیون تومان به بالا است. خرید خانه در سمنان اما رقم های متفاوتی دارد. این رقم بسته به موقعیت ملک از پایین تا بالای شهر بین یک میلیون و پانصد هزار تومان تا ده میلیون تومان متغیر است. به عنوان مثال یک آپارتمان 80 متری در مرکز شهر سمنان 96 میلیون تومان قیمت گذاشته شده. همچنین قیمت یک آپارتمان 84 متری در شهرک گلستان 168 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. قیمت یک آپارتمان دوبلکس نیز به ازای هر متر 4 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

دلتا معتبرترین پلتفرم خرید و اجاره خانه و آپارتمان در تهران و شهرستان ها

اگر فقط یک بار در طول زندگی تان خانه خریده باشید و یا اجاره نموده باشید، اگر از مشاوران دلتا بهره نبرده باشید، حداقل یک بار با این مرکز تماس گرفته اید. استفاده از عنوان معتبرترین یک شعار با روحیه استارتاپی نیست و این اعتبار ریشه در بیش از 40 سال فعالیت تخصصی و مداوم دارد. خرید خانه و اجاره آپارتمان در محله سهروردی شمالی، به دلیل خاص بودن این منطقه به لحاظ دسترسی و سطح کیفیت زندگی در این محله، همواره شرایطی را ایجاد نموده که اعتماد به مشاوران املاک، سخت ترین تصمیم مراجعه کنندگان باشد اما دلتا با دارا بودن بیشترین نرخ رضایت عمومی مراجعه کنندگان از خدمات این مرکز، ادبیات جدیدی را در دنیای خرید و فروش و اجاره املاک در تهران و سایر شهرستان ها ایجاد نموده است. ادبیات خرید و فروش در دلتا مرزهای این کار را جابه جا نموده و امروز دلتا به عنوان یک مشاور امین کنار خریداران و یا متقاضیان خدمات شناخته می گردد و این مهم جز با اصالت و تمرکز بر نگاه حمایتی به مهم ترین سرمایه مالی زندگی شهروندان که خرید خانه و یا فروش خانه تلقی می گردد، محقق نمی شد.

وب سایت دلتا به عنوان اولین سامانه یکپارچه جستجوی ملک با بهره از مشاوران مجرب و متخصص در کوتاه ترین زمان ممکن از تصمیم شما تا آخرین مرحله خرید آپارتمان در کنار شماست تا به بهترین شکل ممکن شما را به عنوان یک مشاور حقیقی همراهی کند.

برای مشاوره می توانید به وسیله تلفن 0218686 با مشاوران املاک دلتا برای خرید، اجاره، فروش آپارتمان در تهران و دیگر شهرهای ایران مشورت کنید.

مجله دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

سایت املاک دلتا علاوه بر اینکه محلی برای وارد کردن آگهی و جست وجوی ملکی است، به عنوان مجله و هزاران چیز دیگر ایفای نقش می نماید.

مجله دلتا با مطالب مفید و متنوع در بخش های دکوراسیون، سلامتی، نکات حقوقی، اخبار مسکن، محله گردی، آشپزی، گردشگری، هتل می تواند جوابگوی نیازهای شما باشد.

می توانید از اشتراک رایگان این مجله بهره مند شوید. همچنین می توانید اپلیکیشن مجله دلتا را از Google Play و iApps دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 105

به "خرید آپارتمان در سمنان و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آپارتمان در سمنان و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید