روسیه در صورت احتیاج مربیان نظامی بیشتری به آفریقای مرکزی اعزام می نماید

به گزارش زنگ قلاب بافی، معاون وزیر خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا گفت: در صورت ضرورت، مربیان نظامی مضاعفی به جمهوری آفریقای مرکزی اعزام خواهند شد.

روسیه در صورت احتیاج مربیان نظامی بیشتری به آفریقای مرکزی اعزام می نماید

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، میخائیل بوگدانوف نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و کشورهای آفریقایی و معاون وزیر امور خارجه اعلام نمود که این کشور در صورت احتیاج ممکن است مربیان نظامی مضاعفی را به جمهوری آفریقای مرکزی اعزام کند.

بوگدانوف در خاتمه نشست مشارکت روسیه و آفریقا و انجمن همکاری مالی با کشورهای آفریقایی، در پاسخ به سئوالی در این باره گفت: تا به امروز، امکانات موجود، به اندازه کافی است. البته در صورت لزوم، مربیان نظامی بیشتری اعزام خواهیم کرد.

لازم به یادآوری است که در اوایل سال 2018، وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام نمود که پنج مربی نظامی و 170 مربی غیرنظامی برای آموزش پرسنل نظامی جمهوری آفریقای مرکزی اعزام شدند.

در ماه مه سال 2019، گزارش شد که یک دفتر نمایندگی دپارتمان نظامی روسیه در جمهوری آفریقای مرکزی، تحت وزارت دفاع ملی این کشور به منظور یاری به نیروهای نظامی آن در حل و فصل مسائل امنیتی و همکاری های نظامی و نظامی- فنی ایجاد شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 535

به "روسیه در صورت احتیاج مربیان نظامی بیشتری به آفریقای مرکزی اعزام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه در صورت احتیاج مربیان نظامی بیشتری به آفریقای مرکزی اعزام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید