سیگنال مهم برای خریداران خودرو ، ارزانی خودرو در راه است؟

به گزارش زنگ قلاب بافی، به گزارش خبرنگاران، پس از برخورد دستوری با برخی بازارها از جمله سیمان و تثبیت مقطعی در این بازارها این بار نوبت به بازار خودرو رسیده است. وزیر صمت که پیش از این وعده ارزانی خودرو داده بود این بار اظهارات مهمتری در این باره داشته است.

سیگنال مهم برای خریداران خودرو ، ارزانی خودرو در راه است؟

حسین فاطمی امین روز گذشته گفته است: 90 درصد بازار در اختیار ایران خودرو و سایپا است، و لی وزارت صمت نظارت لازم را بر آنها دارد و به همین علت منتظر آمار تولید آخر سال آنها نمی مانیم و برنامه هفتگی از آنها خواسته ایم و این برنامه را هم اعلام وصول کرده ایم. موج تازه افزایش تولید خودرو از دو هفته آینده آغاز خواهد شد و مردم آن را خواهند دید هر چند برای این کار دو ماه برنامه ریزی شده است و به همین علت مقرراتی هم برای آن آماده کرده ایم.(فارس)

با این حال پیش از این با وجود افزایش تولید خودرو فرایند قیمت ها در بازار خودرو چندان تغییر نکرده بود.

هفته پایانی مهر ماه امسال خبرنگاران در گزارشی نوشته بود: قیمت دلار ارزان شد، اندازه تولید خودرو بیشتر شد، اندازه فروش خودروسازان حتی از تولید هم بیشتر شد و تعدادی از خودروهای دپویی خودروسازان وارد بازار شدند اما در نهایت قیمت خودرو تکان نخورد.

اکنون نیز همزمان با ادعای افزایش تولید خودرو فرایند قیمت دلار تقریبا با ثبات است و قرار شده 140 هزار خودرو دپو شده در پارکینگ خودروسازان نیز زودتر تکمیل و روانه بازار شوند. آیا این بار قیمت خودرو به این سیگنال های مثبت واکنش قابل انتظاری نشان خواهد داد؟

آخرین اخبار از بازار خودرو را در صفحه خودرو دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1288

به "سیگنال مهم برای خریداران خودرو ، ارزانی خودرو در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیگنال مهم برای خریداران خودرو ، ارزانی خودرو در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید