شکنجه پناهجویان آفریقایی توسط پلیس مهاجرت آمریکا

به گزارش زنگ قلاب بافی، گزارش ها حاکی است، مأموران پلیس مهاجرت آمریکا، بعضی مهاجران آفریقایی را شکنجه می دهند تا آن ها مجبور به امضای دستور اخراج خود از این کشور شوند.

شکنجه پناهجویان آفریقایی توسط پلیس مهاجرت آمریکا

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، روزنامه گاردین گزارش نموده که مأموران پلیس مهاجرت آمریکا، طبق شواهدی، مهاجرانی را که از کامرون آفریقا وارد این کشور می شوند شکنجه می دهند تا آن ها مجبور به امضای دستور اخراج خود از ایالات متحده شوند.

بر اساس گزارش روزنامه گاردین، بسیاری از پناهجویان کامرونی در بازداشتگاهی در شهر می سی سی پی، از ترس کشته شدن به دست نیرو های دولت کامرون و دادرسی های مربوط به پناهندگی در کشورشان از امضای دستور اخراج خود امتناع ورزیده اند.

چندین گزارش در این خصوص عنوان نموده اند، پلیس مهاجرت آمریکا این پناهجویان را تهدید به اعمال خشونت نموده، مورد ضرب و شتم قرار داده، به سمت آن ها اسپری فلفل زده و آن ها را خفه نموده اند تا آن ها مجبور به امضای این اسناد موسوم به دستور مشروط اخراج شوند.

بر اساس این گزارش، مأموران اداره مهاجرت و گمرک آمریکا به این مهاجران دستبند زده اند و به زور اثر انگشت چندین نفر از آن ها را در محل امضای دستور اخراجشان ثبت نموده اند.

وکلا و فعالان حقوق بشر در آمریکا گفته اند در هفته های اخیر اخراج پناهجویان از کشور سرعت گرفته است، آن ها این اتفاقات را با انتخابات ریاست جمهوری مرتبط می دانند و احتمال داده اند که اداره مهاجرت و گمرک به زودی تحت مدیریت جدید قرار بگیرد.

این در حالی است که این وکلا و فعالان سیاسی در آمریکا این اقدام را وحشیانه توصیف نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 635

به "شکنجه پناهجویان آفریقایی توسط پلیس مهاجرت آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکنجه پناهجویان آفریقایی توسط پلیس مهاجرت آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید