مقاله: چرا باید از نمای مینرال استفاده کنیم؟

به گزارش زنگ قلاب بافی، در این شیوه از اجرای مینرال، در ابتدا محتوای مینرال را در داخل ظرف یا سطل مورد نظر قرار می دهیم. در مرحله بعد باید به نسبت معینی از آب را به آن بیافزاییم که این مقدار به ازای هر 25 کیلوگرم از پودر مینرال برابر با 1 تا 1/5 لیتر آب کاملاً تمیز و ترجیحاً شرب است.در این شیوه از مینرال طول عمر مینرال به نسبت پاششی طولانی تر است.

مقاله: چرا باید از نمای مینرال استفاده کنیم؟

طریقه آماده سازی و به کارگیری نمای مینرال شباهت زیادی با گچ و سیمان دارد. بدین طریق که نمای مینرال را با میزان معینی از آب مخلوط می کنند و ملات به دست آمده را روی سطوح مورد نظر به کار می گیرند. با توجه به قدرت سفارشی سازی ترکیب نمای مینرال می توان آن را در هر نوع سطحی از جمله چوب، گچ و بتن به کار بست. ناگفته نماند که در صورتی که قصد داریم که نمای مینرال را در سازه ای به کار ببریم باید از یک سری پیش نیازها و الزامات برخوردار باشد که مهم ترین آن ها به شرح زیر هستند:

مینرال یک عایق و پوشاننده تزئینی شیک، مدرن و مقاوم است جهت استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان که دوام و پایداری بسیار زیادی دارد و از مخلوط سنگ ریزه های معدنی (مرمر، گرانیت، کوارتز و ….) با رنگ های طبیعی به همراه مواد خاصی ساخته می گردد و مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز می باشد.از این مواد خاص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

منبع مقاله: چرا باید از نمای مینرال استفاده کنیم؟

انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1240

به "مقاله: چرا باید از نمای مینرال استفاده کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چرا باید از نمای مینرال استفاده کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید