واکنش روسیه به فراخوان تحریم انتخابات ونزوئلا

به گزارش زنگ قلاب بافی، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به تحولات ونزوئلا گفت: درخواست ها برای تحریم انتخابات آینده مجمع ملی ونزوئلا نشان می دهد بعضی نیروها به حفظ بی ثباتی در این کشور آمریکای لاتین علاقه دارند.

واکنش روسیه به فراخوان تحریم انتخابات ونزوئلا

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

زاخارووا در ادامه گفت: درخواست ها برای به رسمیت نشناختن یا تحریم انتخابات آینده باعث پشیمانی می گردد. انتخابات در ونزوئلا یک واقعیت سیاسی است، نادیده دریافت آن بی معناست. آنهایی که می کوشند یک فرایند انتخاباتی قانونی را تضعیف نمایند، علاقه مند به حفظ بی ثباتی و حفظ پروژه شکست خورده گوایدو هستند.

در مورد انتخابات ونوزئلا، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا خاطرنشان کرد که اگر در انتخابات پارلمانی ششم دسامبر (16 آذر)، مخالفان انتخابات را ببرند، وی آماده کناره گیری از قدرت است.

وی تاکید نمود که سرنوشت او با تصمیم مردم ونزوئلا رقم خواهد خورد. در انتخابات هفته آینده، مردم ونزوئلا 277 نماینده را برای مجلس ملی این کشور انتخاب خواهند کرد.

در حال حاضر مجلس ونزوئلا در دست مخالفان مادوررو است. پیش از این احزاب مخالف دولت اعلام نموده بودند که در انتخابات پارلمانی ششم دسامبر شرکت نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 767

به "واکنش روسیه به فراخوان تحریم انتخابات ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش روسیه به فراخوان تحریم انتخابات ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید