تور ارزان روسیه: آمار مرگ و میر کرونایی در روسیه باز هم رکورد تازه به جای گذاشت

به گزارش زنگ قلاب بافی، یکهزار و 162 نفر دیگر در شبانه روز گذشته در روسیه بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند که این تعداد جانباخته از زمان وقوع این ویروس در این کشور تا به امروز بی سابقه است.

تور ارزان روسیه: آمار مرگ و میر کرونایی در روسیه باز هم رکورد تازه به جای گذاشت

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ستاد کرونای روسیه در 24 ساعت گذشته 39 هزار و 849 نفر به این بیماری مبتلا شدند که در مجموع تعداد بیماران کرونایی در این کشور به هشت میلیون و 432 هزار و 546 نفر رسیده است .

یکهزار و 163 نفر نیز در 24 ساعت گذشته جان خود را در اثر ابتلا به کووید-19 از دست دادند و مجموع جان باختگان نیز به 236 هزار و 220 نفر رسیده است.

شیوع بی سابقه بیماری کرونا در روسیه باعث شد تا از روز گذشته (پنجشنبه) مسکو و شهرهای اطراف آن تعطیل عمومی اعلام شده و فعالیت همه ادارات و نیز مراکز تفریحی و غذاخوریها نیز در آن متوقف گردد.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های روسیه به غیر از مراکز حیاتی همانند سازمان پلیس بقیه مراکز اداری و مالی در مرکز روسیه و منطقه ها اطراف آن بسته خواهند بود.

این تصمیم را شهردار مسکو و استاندار استان مسکو که ریاست این منطقه ها فدرال را برعهده دارند بنا بر اختیارات قانونی خود گرفته اند. این تعطیلی تا 7 نوامبر (16 آبان) ادامه دارد.

تعطیلی سراسر روسیه نیز از شنبه اجرایی خواهد شد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه هفته گذشته در پی سیر تصاعدی شمار بیماران کرونایی و افرادی که بر اثر این بیماری در روسیه جان خود را از دست می دهند اعلام نمود که از روز 30 ماه اکتبر تا 7 ماه نوامبر 0 8 تا 16 آبان) در روسیه تعطیل عمومی خواهد بود.

این تصمیم برای کاهش همه گیری کرونا گرفته شده است که در یک هفته اخیر ابعاد بسیار گسترده و نگران کننده ای گرفته است.

پسکوف پیشتر نیز گفته بود که آهنگ واکسیناسیون کرونا در روسیه کندتر از کشورهای اروپایی است و این مساله با سطح آگاهی مردم ارتباط دارد.

براساس اطلاعات سایت اینترنتی رسمی واکسیناسیون کرونا در روسیه، 47 میلیون و 156 هزار نفر دو دز واکسن کرونا را زده و 54 میلیون و 64 هزار نفر هم یک دز واکسن کرونا را دریافت نموده اند.ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1285

به "تور ارزان روسیه: آمار مرگ و میر کرونایی در روسیه باز هم رکورد تازه به جای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: آمار مرگ و میر کرونایی در روسیه باز هم رکورد تازه به جای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید