قدم های بلند جبلی به سمت منتقدان و آنتن تلویزیون در غیاب بِرند ها

به گزارش زنگ قلاب بافی، پرسش هایی را درباره مهم ترین اقدامات رسانه ملی در سال 1402 و ضرورت استفاده از فرصت همزمانی دو مناسبت (رمضان و نوروز) و عملکرد تلویزیون در غیاب برندهایش از پیمان جبلی پرسید که با پاسخ های وی همراه شد. نگاه رئیس سازمان صداوسیما به نقد های برنامه سازان باسابقه، سوال دیگری بود که در این تبادل نظر مطرح شد.

قدم های بلند جبلی به سمت منتقدان و آنتن تلویزیون در غیاب بِرند ها

به گزارش ایسنا، رییس سازمان صداوسیما که برای حضور در مراسم جشنواره رسانه ای صبح در گردهمایی برنامه سازان معاونت برون مرزی حاضر شده بود، در پاسخ به این پرسشی مبنی که آیا در غیاب برند ها می توانند از فرصت همزمانی دو مناسبت به خوبی استفاده نمایند؟ اظهار کرد: با توجه به اینکه این همزمانی تا سه سال آینده ادامه خواهد داشت، این روند به همکاران ما یاری می نماید برای اینکه بتوانند در تولیدات سرگرم نماینده و مشخصا در حوزه های تلویزیونی، نمایشی، مسابقات و برنامه های مجذوب کننده تلویزیونی تجربه نوی داشته باشند؛ هم در مناسبت اعتقادی و مذهبی ماه مبارک رمضان و هم در فضای شادی و نشاط سال نو.

جبلی اضافه نمود: این همزمانی فرصت بسیار خوبی است و در عین حال چالش بسیار بزرگی برای ماست که امیدواریم همکاران این تجربه را به خوبی کسب نمایند و مورد رضایت مخاطبان هم قرار بگیرد. در هر صورت هر دو مناسبت، مناسبت های بهجت آور و بسیار قابل توجهی هم در حوزه معنوی و هم در حوزه ملی است.

به همه نقد های منصفانه احترام می گذاریم

رییس صداوسیما در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا نقد هایی که در حال حاضر از سوی برنامه سازان قدیمی مطرح می گردد را می پذیرد یا برعکس گمان می نماید این نقد ها بیشتر تسویه حسابی در برابر نداشتن آنتن است؟ اظهار کرد: ما به همه نقد های منصفانه احترام می گذاریم و از همه فعالان و افرادی که منصفانه و واقع بینانه رسانه ملی را نقد می نمایند، تشکر و قدردانی می کنیم.

پیمان جبلی در ادامه با تاکید بر ایجاد فضای تبادل نظر و تعامل در صداوسیما، مطرح کرد: امیدواریم در فضای تبادل نظر و تعاملی که با نخبگان در سازمان صداوسیما ایجاد شده، بتوانیم به این نقد ها تا آنجا که واقع بینانه و منصفانه است، عمل کنیم.

مهمترین اقدام جبلی در سال نو

رییس سازمان صداوسیما در عین حال در پاسخ به این پرسش که مهم ترین اتفاقی که میخواهد در سال 1402 در سازمان صداوسیما رقم بزند، چیست؟ شرح داد: مهمترین اقداممان در یک جمله ادامه عمل به سند تحول با شناخت نسبی است که از آسیب ها و چالش های اجرای سند تحول در سال 1401 پیدا کردیم. امیدواریم با در نظر داشتن این آسیب ها بتوانیم قدم بلندتری را در اجرای سند تحول صداوسیما برداریم.

منبع: فرارو
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1637

به "قدم های بلند جبلی به سمت منتقدان و آنتن تلویزیون در غیاب بِرند ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدم های بلند جبلی به سمت منتقدان و آنتن تلویزیون در غیاب بِرند ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید