کسب وکار های نوپای تجهیزات پزشکی توانمند می شوند

به گزارش زنگ قلاب بافی، توسعه زیست بوم نوآوری و کارآفرینی حوزه تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی و آزمایشگاهی هدف از برگزاری دومین رویداد نوآوارنه در این صنایع است.

کسب وکار های نوپای تجهیزات پزشکی توانمند می شوند

به گزارش گروه فناوری از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دومین رویداد کارآفرینی فناوری های تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی و آزمایشگاهی با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به همت معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی کشور، شتابدهنده تخصصی سکو و صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی برگزار می گردد.

هدف از برگزاری این رویداد فناورانه، گسترش زیست بوم کارآفرینی و نوآفرینی با تمرکز بر حوزه تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی و آزمایشگاهی است که پنجشنبه 15 اسفندماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.

محمدحسین ربیعی دبیر علمی و مجری دومین رویداد کارآفرینی فناوری های تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی و آزمایشگاهی با اشاره به این که همه کسب وکار های نوپا و توانمند می توانند در این رویداد شرکت نمایند، گفت: متقاضیان می توانند تا پنجشنبه اول اسفندماه سال جاری ایده­ های کسب وکار و یا محصولات اولیه خود را ارائه نمایند.

این ایده ها می تواند در گروه های مختلف گجت های پوشیدنی، تجهیزات زیبایی، تجهیزات مراقبت خانگی، تجهیزات خودمراقبتی، تجهیزات، لوازم و مواد یکبار مصرف با محور های پایش، کنترل، کاهش و تسکین درد بیمار، بهداشت، مراقبت، کنترل و درمان، بارداری، فرزند پروری و سالمندی ارائه گردد.

ربیعی با اشاره به این که شتاب دهنده تخصصی سکو به عنوان برگزار نماینده این رویداد است، اعلام کرد: این شتابدهنده شرایطی را مهیا نموده است تا تیم ها پس از ثبت نام در رویداد، خدمات مشاوره ای کسب وکار را به صورت رایگان و مجازی دریافت نمایند.

این رویداد با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، دانشگاه صنعتی شریف، اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اداره تجهیزات پزشکی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شتابدهنده تخصصی سکو و ... برگزار می گردد.

شرکت نمایندگان در این رویداد در صورت کسب امتیازات لازم و انتخاب به عنوان تیم برتر می توانند از تسهیلات شتاب دهی، جوایز نقدی و حمایت های مادی و معنوی صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی و جمعی از حامیان این رویداد برخوردار شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 152

به "کسب وکار های نوپای تجهیزات پزشکی توانمند می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب وکار های نوپای تجهیزات پزشکی توانمند می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید